beestige opening.jpg D1 foto 2016.jpg _57A7031.jpg IMG_0812-2.JPG JD1.jpg unnamed-7.jpg
Mijn Team
Junioren
Zaalhockey
Senioren
Afgelaste Wedstrijden
Totaal: 0 thuiswedstrijd(en) en 0 uitwedstrijd(en) afgelast

Huisregels

Voor het clubhuis en de sportvelden gelden de huisregels van onze overkoepelende stichting AMVJ Sportcentrum (voorheen BSC/Buitensportcentrum). Ieder lid verplicht zich hiervan op de hoogte te stellen en zich aan deze huisregels te houden.

Zie hieronder voor een invulling van:

* Velddienst 
* Wedstrijdtafeldienst junioren
* Wedstrijdtafeldienst senioren

Velddienst 

Helaas moeten we elke zaterdag en zondag constateren dat er erg veel spullen achterblijven op en langs onze velden of in de sloten. Het betreft hier vooral veel afval, dat niet in de vuilnisbakken is gegooid. Verder veel kleding, ballen, hesjes, sticks en andere hockeymaterialen (pionnen, hesjes, cirkelplaatjes en vlaggenstokken). Ook dienen de kliko's worden geleegd.

Daarom is er een velddienst voor de teams die als laatste op de velden spelen.

Wat houdt een velddienst in?

Het team dat de laatste wedstrijd op KG1, KG2 of KG3 speelt, maakt na zijn of haar wedstrijd een ronde langs het veld, de beide dugouts en de paden rondom de velden.

Vuilnis

- Alle vuilnis dient van het veld te worden gehaald en in de groene vuilnis kliko's te worden gedeponeerd. Deze staan op vaste plekken op het veld/tussen de paden.

- Onder toezicht van de wedstrijdtafel worden de groene kliko's bij KG1,2 en 3 door de laatste teams die op zaterdag en zondag spelen geleegd in de zwarte hockey rolcontainer (aan de kop van KG1 bij de electrakast).

- De lege kliko's worden direct weer op hun vaste plek op het veld/paden teruggezet.

- De zwarte hockey rolcontainer kan dan, op zondag, na de laatste wedstrijd, bij het fietsenrek/hoofdingang worden gezet. Dit wordt gedaan door het laatst spelende team op KG1.

De kliko's op KG4 worden door het Stadsdeel geleegd.  Deze kunnen dus gewoon blijven staan.

Gevonden hockeymaterialen


- Pionnen, hesjes, cirkelplaatjes en ballen worden in kleedkamer 12 op de plank neergelegd.

Gevonden kleding en overige zaken

Alle gevonden kleding en overige zaken worden meegenomen naar het clubhuis.

Deze worden bij de gevonden voorwerpen bij de garderobe neergelegd (voorbij de bar richting de toiletten). Gevonden kleding kan ook worden achtergelaten in de blauwe of roodgele kliko in kleedkamer 12.

Als het hele team na de wedstrijd een ronde langs en om het veld maakt zal deze velddienst niet meer dan 10 minuten in beslag nemen. Maak ook een rondje langs de kleedkamers en lockers, sluit deze mochten deze nog openstaan.

Jullie nemen ons hiermee heel veel werk uit handen. Bovendien kan iedereen dan genieten van een schoon sportpark.

Alvast veel dank voor jullie hulp!

Wedstrijdtafeldienst junioren

Teams die thuis spelen wisselen de wedstrijdtafeldienst af. Bij de wedstrijdtafel ligt een instructie. Kom op tijd! 

De taken van de wedstrijdtafel zijn als volgt:

   Ontvangen van en vraagbaak zijn voor bezoekende teams. Dit betreft vooral vragen over waar het veld is. Hoe lager het veldnummer, hoe dichterbij de kantine: veld KG1 is het veld bij de kantine, KG1a is het gedeelte van veld KG1 dat het dichtst bij de kantine ligt. Veld KG2 en KG3 zijn respectievelijk het tweede en derde AMVJ veld. Ook hier geldt dat KG2a het gedeelte van KG2 is dat het dichtst bij de kantine ligt. Vaak wordt ook nog veld KG4 gebruikt, dit is het korfbalveld bij Oranje Nassau.

   Sproeien van KG1, KG2 en KG3. 

   Limonade overhandigen aan teams die daarom vragen (staat gereed bij de wedstrijdtafel).

   Beheren EHBO kist, deze ligt achter de wedstrijdtafel.

   Bij de taken van degene die de laatste wedstrijdtafeldienst heeft hoort verder het controleren of al het materiaal dat op de verschillende velden wordt gebruikt bij de D-, E- en F-jeugdwedstrijden (pionnen en gele cirkelplaatjes), wordt opgeruimd.

   Zorg dragen dat de velddienst op de juiste wijze wordt uitgevoerd (zie hierboven)

  • Maak een rondje langs de kleedkamers en lockers om te zien of ze openstaan en sluit deze indien nodig

Vragen en/of opmerkingen kan je richten via het mailadres [email protected]

Wedstrijdtafeldienst ("WTdienst") Senioren

De aanvoerders ontvangen een e-mail zodra zijn/haar team is ingepland voor een WTdienst. Zorg ervoor dat het domein "@hcamvj.nl” in je veilige lijst staat. Daarnaast zijn er nog andere manieren waarop je kunt zien of je team WTdienst heeft.

  1. De aanvoerder kan op zijn persoonlijke overzichtspagina zien of hij/zij (dus je team) staat ingedeeld voor WTdienst.
  2. Iedereen kan dit ook vinden als je inlogt op je persoonlijke pagina. Je kunt ook jezelf inplannen voor een dienst.
  3. Via de westrijden quicklinks op de homepagina van www.hcamvj.nl vindt je een overzicht van alle wedstrijdtijden, de arbitragediensten en de WTdienst (Dagdienst:ochtend of middag).


Je bent als team die dag verantwoordelijk voor:

Openen/sluiten kleedkamers (maak een laatste rondje)
(Sleutels hangen links naast de wedstrijdtafel) 

Sluiten van de lockers, hierin worden de keeperstassen opgeborgen en ook de hockeyballen. De sleutels van de lockers liggen in de hockeyhoek van het clubhuis.

Ontvangen van en vraagbaak zijn voor bezoekende teams. Dit betreft vooral vragen over waar het veld is.

Ontvangen bezoekende bondscheidsrechters, kleedkamer sleutels overhandigen aan bondscheidsrechters (sleutels liggen in witte bakje bij de wedstrijdtafel).

Vlaggen neerzetten voor wedstrijden Dames 1/2 & Heren 1/2 (vlaggen staan in KK11 in een grijze buis achterin het materialen hok.)

Beheren EHBO kist, deze ligt achter de wedstrijdtafel.

Beregening kunstgrasvelden

Controleren velden

Controleren of lichtmasten op KG1 en KG2 na laatste wedstrijd uit zijn

 

Na afloop controleren of de velden schoon zijn achtergelaten en of de velddienst is uitgevoerd. Zijn de kleedkamers gesloten en de lockers ook?

 

Meenemen verloren goederen van veld en bij garderobe neerleggen

 

Vlaggen weghalen na wedstrijden Dames 1/2 & Heren 1/2


Beregening velden


Gezien de drukte op de velden kan KG3 krapper worden ingedeeld dan KG1 en KG2, er wordt dan gekozen om tussentijds niet te sproeien. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer er 6 wedstrijden gepland staan waarbij er maar een kwartier pauze tussen de  wedstrijden gepland staat. Een kwartier pauze kan ook het geval zijn bij minder wedstrijden maar dan in de winter. In de winter moeten we rekening houden met de korte dagen in relatie tot het ontbreken van veldverlichting.

Korte dagen betekent nog minder ruimte voor alle wedstrijden.

De pauze tussen de wedstrijden is de leidraad op KG3, 1 kwartier pauze is niet sproeien, een halfuur pauze is wel sproeien.


Schoonmaken KG1, KG2 en KG3

Zie hierboven onder velddienst.


Checken of er opgeruimd is een belangrijke taak. Zorg dat je goed op de hoogte bent van hetgeen er moet gebeuren aan het einde van de dag, zodat we altijd van een opgeruimd en schoon sportpark kunnen genieten!  

 



 

 

 

 
 
21-10  Herfstvakantie
29-10  AMVJ D1 - VVV D1
29-10  AMVJ H1 - Overbos H1
1-11  Scheidsrechtersexamen
12-11  AMVJ D1 - Westerpark D1
12-11  AMVJ H1 - Westerpark H1
26-11  Get Your Goals B/C zaaltoernooi