6E517665-06FE-4FB0-9261-E5F277DAC770.jpeg 367C6B54-12A7-4023-AB22-113BB6946A34.jpeg 9C222782-A9F0-48F2-A8C6-00058DFCD79C.jpeg 076B332A-E501-4779-9428-9B588867533B.jpeg 5D207589-5590-4E88-8D58-FDD7C330FF3E.jpeg jongenshockey-siteheaderV3.jpg
Mijn Team
Junioren
Zaalhockey
Senioren
Afgelaste Wedstrijden
Totaal: 0 thuiswedstrijd(en) en 0 uitwedstrijd(en) afgelast

Inleveren senioren (keepers)materiaal

4-7-2021

Update 4 juli: als je een andere tijd hebt doorgegeven, is dit bijgewerkt!


Het eind van het seizoen nadert en daarom mogen de (keepers)materialen weer ingeleverd worden! De materiaalcommissie verzoekt jullie om dit op zondag 4 juli op onderstaand momenten in te leveren.


  • 10.00-11.00: H2-H3-H8-H9-D20
  • 11.00-12.00: D17-H6-H10-H11-H12-HJ1-HvA 
  • 12.00-13.00: D2-D3-D5-D6-D7-D8-H5
  • 13.00-14.00: H7-D10-D11-D12-D13-D14-D16
  • 14.00-15.00: D18-D19-D21-D22 
  • 15.00-16.00: DJ1-DJ2-DJ3-DJ4-DJ5-D15


Inleveren

Eventuele boetes voor missend materiaal moeten direct met pin worden afgerekend. Trainde je dit seizoen met een team samen, zorg dan voor het inleveren dat de ballen, pionnen en hesjes weer eerlijk verdeeld zijn. Dit is verantwoordelijkheid van het team en niet van de materiaalcommissie. 


We stellen het op prijs als je de hesjes, tock, broek, body en elleboogbeschermers wast voor het inleveren en de helm schoonmaakt aan de binnenzijde. Wil je weten wat je precies moet inleveren? Dit vind je op het verstuurde formulier aan het begin van het seizoen (ben je dit kwijt, stuur dan even een mail). 


Corona-regels 

Uiteraard gelden ook bij het inleveren de corona regels. Kom daarom bij voorkeur alleen en denk aan de 1,5m afstand. Als je corona-gerelateerde klachten hebt, laat dan iemand anders de materialen inleveren. Als de vrijwilligers van de materiaalcommissie al bezig zijn met andere teams, wacht dan even tot er ruimte is. Uiteraard mag er maar 1 persoon per keer de kleedkamers in. We vragen hierin jullie geduld en flexibiliteit. 


KNHB mini-competitie  

Enkele teams gaan nog meedoen aan de mini-competitie van de KNHB op 4, 11 en 18 juli. In dat geval behoud je t/m 18 juli toegang tot de locker en wisselen we daarna het slot. De materialen moeten 18 juli dus weer in de locker liggen. Let op: Je moet wél op 4 juli langskomen om de materialen te laten checken, het kan niet op een andere datum!


Wellicht komt het tijdstip in de mail hieronder niet helemaal goed uit, omdat jouw team op dat tijdstip moet spelen. Zorg dan dat iemand van jouw team voor of na de wedstrijd even langskomt met de materialen. We stellen het op prijs als je even een mailtje stuurt hoelaat je komt. De vrijwilligers van de materiaalcommissie zijn er van 10.00-16.00! 


Uiterlijk 4 juli inleveren!

Mocht echt niemand van het team de materialen in kunnen leveren op 4 juli op het aangegeven moment (dit hoeft niet perse door de vaste keeper of aanvoerder worden gedaan!), stuur dan uiterlijk zondag 27 juni een mailtje naar [email protected], dan kunnen we een andere afspraak maken in de week voor 4 juli. Als we geen mail hebben gehad, gaan we er vanuit dat jouw team komt inleveren op 4 juli. Na 4 juli is er geen mogelijkheid meer om in te leveren!

 
20-9  Start BP college (ABCD)
22-9  Scheidsrechterscursus ouders 2021...
23-9  Gold Cup AMVJ H1 - Gooische H1
25-9  Week van de scheidsrechter
27-9  CL-vergadering
27-9  Introcursus nieuwe hockeyouders (...
29-9  Scheidsrechterscursus ouders 2021...